Лікування проктологічних хвороб у клініці «Гармонія здоров’я»: ваше здоров’я – у надійних руках

Проктологічні захворювання супроводжуються рядом неприємних симптомів та загрожують серйозними проблемами за відсутності лікування. Проте багато людей за наявності небажаних ознак відкладають похід до клініки. Але варто розуміти, що болючість, кровотечі, свербіж та інші прояви, характерні для проктологічних патологій, самі по собі не пройдуть, а лише посилюватимуться. Якщо потрібен проктолог у Києві пропонуємо звернутися до медичного центру «Гармонія здоров’я». Ми допоможемо розв’язати делікатні проблеми раз і назавжди.

Коли потрібно звернутися до проктолога

На ранніх стадіях розвитку проктологічної хвороби немає яскраво вираженої симптоматики. Іноді відчувається слабкий дискомфорт у кишківнику. У міру прогресування патології можуть з’являтися інші симптоми:

• порушення випорожнень, у тому числі запори, які не усуваються після корекції раціону та прийому ліків;
  • біль та дискомфорт під час дефекації;
  • дискомфортні відчуття у нижній частині живота, що не проходять з часом;
  • різь та печіння в області промежини та заднього проходу;
  • відчуття стороннього тіла у ньому;
  • неповне змикання сфінктера;
  • гіперемія, виразки, новоутворення в області ануса;
  • кровотеча або гнійні виділення із заднього проходу, кров у стільці;
  • відчуття неповного випорожнення кишківника після акту дефекації;
  • ущільнення та підвищення чутливості гемороїдальних вузлів.

Певній групі пацієнтів необхідно проводити профілактичні огляди. Фактори ризику:

• вагітність та пологи;
  • надлишкова маса тіла;
  • сидяча робота;
  • малорухливий спосіб життя;
  • анальний секс;
  • оперативне втручання;
  • часте використання проносних засобів.

Записатись на прийом проктолога стоїть також під час планування вагітності.

Поширені проктологічні захворювання

Проктологія займається діагностикою, лікуванням та профілактикою різних хвороб товстого кишківника, прямої кишки, анального каналу та параректальної області. Фахівці-проктологи надають допомогу при таких патологіях:

1. Геморой. Є найчастішим проктологічним захворюванням. Може протікати у гострій та хронічній формі. Характеризується розширенням вен у сфері прямої кишки та анального каналу, що супроводжується дискомфортом, кровотечами та іншими симптомами. Нерідко ускладнюється тромбуванням гемороїдальних вузлів. При цьому може спостерігатись некроз тканин.
  2. Тріщини анального каналу. Є гострими та хронічними ушкодженнями шкіри в області заднього проходу. Вони викликають болючі відчуття та незручності під час дефекації.
  3. Поліпи та аденоми. Такі виступи або новоутворення у прямій кишці та анальному каналі можуть вимагати оперативного втручання.
  4. Кондиломи та папіломи. Новоутворення зазвичай викликані вірусами, які можуть вимагати видалення з естетичних або медичних міркувань.
  5. Епітеліальний куприковий хід та кісти. Такі патології пов’язані із застоєм секреції в області куприка. Подібний стан може викликати дискомфорт та болючість.
  6. Свищі прямої кишки. Патологічні проходи, що утворюються в періанальній ділянці в результаті патологічного процесу, часто супроводжуються виділеннями та больовими відчуттями.
  7. Рубцеві післяопераційні стриктури. Стенози або звуження анального каналу після хірургічних втручань.
  8. Анальний свербіж. Неприємний симптом в області заднього проходу може бути пов’язаний із різними причинами, включаючи певні хвороби.

Кожне з цих захворювань вимагає звернення до клініки проктології для отримання професійної консультації. Багато хвороб із цієї області мають схожі симптоми, тому точно поставити діагноз може лише фахівець.

Діагностика проктологічних захворювань

Своєчасне звернення до проктолога — ціна збереження здоров’я кишківника та прямої кишки. Необхідно розуміти, що лікування багатьох захворювань має позитивний прогноз, якщо його розпочати на перших етапах розвитку. У деяких випадках відкладення візиту до лікаря призводить до того, що операція стає єдиним ефективним розв’язанням проблеми.

Пацієнту Необхідно правильно підготуватися до відвідування проктолога. Для цього йому за добу необхідно дотримуватись дієти, яка передбачає виключення з раціону смаженої, жирної, грибних страв. Важливо також уникати продуктів, які посилюють метеоризм. За дві години до прийому необхідно очистити кишківник, використавши клізму. Діагностика проктологічних хвороб може припускати застосування таких методик:

1. Пальцева пальпація анального каналу та прямої кишки. Дозволяє оцінити стан тканин, виявити збільшені вузли, тріщини, нориці чи інші патології.
  2. Інструментальне обстеження. Ректороманоскопія передбачає дослідження слизової оболонки прямої кишки та у деяких випадках дистальних відділів сигмоподібної кишки за допомогою спеціального приладу ректороманоскопа. Для діагностики також застосовують ще один метод ендоскопічного дослідження — ректосигмоїдоскопію. Він дозволяє вивчити стан прямої та сигмоподібної кишки за допомогою спеціального приладу. Ще одним інформативним методом дослідження є колоноскопія — глибше дослідження товстої кишки з використанням гнучкої трубки з відеокамерою.
  3. Комп’ютерна томографія (КТ) та рентгенологічне дослідження (іригографія). Дозволяють отримати зображення кишківника з високою деталізацією виявлення структурних змін, пухлин, свищів чи інших аномалій.
  4. Лабораторні аналізи. Для постановки точного діагнозу роблять копрограму — дослідження фізико-хімічних властивостей калу виявлення наявності патологій і інфекцій. Пацієнту також запропонують здати кров. За наявності новоутворень роблять біопсію. Іноді потрібно зробити аналіз калу на приховану кров.

Такі методи діагностики дозволяють точно визначити характер захворювання та причину його виникнення. Це дозволяє призначити ефективне лікування.

Як лікують проктологічні захворювання

Звернення до висококваліфікованого лікаря-проктолога у Києві передбачає застосування комплексного підходу усунення проблеми. Лікування проктологічних захворювань може проводитись з використанням різних методик:

1. Корекція харчування. Неправильний раціон часто є провокативним фактором. З цієї причини може знадобитися консультація гастроентеролога. Правильне харчування, а іноді й дотримання дієти можуть допомогти нормалізувати роботу кишківника, що дозволяє усунути причину багатьох проктологічних патологій.
  2. Медикаментозна терапія. Передбачає застосування різних засобів. Місцеві свічки, креми чи мазі можуть допомогти зменшити запалення та боротися з інфекцією. Залежно від симптоматики часто застосовуються знеболювальні та тромболізувальні препарати. Щоб прискорити загоєння ран і виразок в ділянці анального каналу, можуть призначатися трофічні загоєння.
  3. Малоінвазивні методи хірургічного втручання. При наявності показань можуть бути запропоновані такі процедури як лігування латексними кільцями, радіохвильове видалення періанальних бахромок та папілом та лазерна абляція гемороїдальних вузлів, висічення кіст та ін.

Окрема увага при складанні плану лікування приділяється індивідуальному підходу до кожного пацієнта. При цьому враховуються особливості організму, супутні захворювання, вік, вагітність та інші фактори.

Чому нам довіряють своє здоров’я

У проктологічному відділенні клініки «Гармонія здоров’я» пропонують послуги вищої якості. Наші переваги:

• команда висококваліфікованих фахівців — всі наші лікарі мають багаторічний досвід роботи, потрібні знання та вміння;
  • якість медицини європейського рівня – інструментальна діагностика та маніпуляції фіксуються фото та відеозаписом для забезпечення прозорості процесу;
  • повний спектр медичних послуг за один день — від аналізів та консультацій вузьких фахівців до оперативного та консервативного лікування;
  • наявність сучасного обладнання — дозволяє застосовувати інноваційні методи лікування та проводити малотравматичні, безболісні операції з мінімальним періодом реабілітації;
  • комфортні умови — перебування в нашій лікарні проктології передбачає наявність всіх зручностей.

Приватний медичний центр «Гармонія здоров’я» запрошує пацієнтів з усієї України. Ми прагнемо забезпечити високий рівень медичного обслуговування з огляду на індивідуальні потреби кожного пацієнта.

Довірте своє здоров’я професіоналам!

Безболісне оперативне і консервативне лікування

Наші методи діагностики і лікування захворювань
Консультація проктолога
Відсікання дермоїдних кіст
Стриктури анального каналу
Пухлини
прямої, сигмовидної кишки, товстого кишечника
Непрохідність товстої кишки
Висічення епітеліальних куприкових ходів
Реконструктивні операції на товстій і прямій кишці
Пластика анальної області
Ректоцеле
Накладення і закриття стом
Резекція прямої кишки
показати ще >
Коли потрібна консультація проктолога?
Чому нам довіряють пацієнти:
Якість
Медицина європейської якості. Ми надаємо фото і відео фіксацію всіх інструментальних досліджень і проведених маніпуляцій (операцій).
Лікарі
Команда лікарів - професіоналів. Ви можете пройти проктологічне обстеження у лікаря чоловіки або у лікаря жінки.
Комплексне лікування
Весь комплекс медичних послуг за 1 візіт.Аналізи, консультації вузьких фахівців, оперативне і консервативне лікування за 1 день
Оснащеність
Устаткування нового покоління дозволяє нам застосовувати інноваційні методи лікування і проводити малотравматичні, безболісні операції без тривалої реабілітації