Турбота про здоров’я вашої дитини: високоякісна медична допомога у клініці «Гармонія здоров’я»

Лікування маленьких пацієнтів має свої особливості, оскільки вони не завжди можуть розповісти про свої відчуття. Це ускладнює постановку діагнозу. Але права на помилку немає, тож довірити найцінніше — здоров’я малюка — варто лише професіоналам. Якщо потрібен педіатр у Києві, запрошуємо до нашого медичного центру «Гармонія здоров’я». Ми гарантуємо високу якість медичних послуг та особливий підхід до кожної дитини.

Коли потрібно звертатися до педіатра

Педіатр — головний лікар для кожної дитини від народження до досягнення нею повноліття. Відвідують його не лише при погіршенні самопочуття малюка. Зразковий графік планових візитів до клініки педіатрії:

1. Перший місяць життя немовляти. Оцінити його самопочуття та особливості розвитку лікар має на 5–7, 10–14 та 30 день після народження. Такий огляд дозволить також виявити вроджені патології, якщо вони є.
  2. До досягнення дитиною однорічного віку. Планова консультація потрібна щомісяця. До року педіатр повинен оглянути малюка щонайменше 10 разів. Це дозволяє не упустити порушень у його розвитку. Лікар також дає цінні рекомендації щодо годування та догляду за немовлям.
  3. Після 1 року та старше. Профілактичний огляд проводиться кожні пів року у віці 1–2 років і щорічно для старших дітей. У певні періоди можна поєднувати прийом лікаря з вакцинацією.

Не варто чекати на плановий візит при розвитку певних захворювань. Огляд лікаря-педіатра потрібен за наявності таких симптомів:

• підвищення температури тіла, яка не спадає через 2–3 дні, особливо якщо показники досягають позначки 39 °C;
  • загальна слабкість, відмова від їжі;
  • різка втрата ваги без явної причини чи проблеми із набором ваги у дитини;
  • висипання, зміни на шкірі — особливо ті, що супроводжуються свербежем, блідістю, почервонінням чи синюшністю;
  • нежить, біль у горлі та інші ознаки застуди, які не покращуються протягом кількох днів або навіть наростають;
  • збільшення та болючість лімфовузлів;
  • проблеми зі сном — безсоння, неспокійні або уривчасті сни;
  • різкий біль у серці;
  • емоційні розлади — апатія, надмірна дратівливість, плаксивість або інші незвичайні прояви у поведінці;
  • порушення стільця — пронос, запор та інші патологічні прояви;
  • біль у животі, неодноразове блювання;
  • порушення дихання – сильні хрипи, зупинки дихання;
  • проблеми зі слухом чи зором;
  • судоми;
  • кровотеча з носа, що часто повторюється.

Записатись на прийом до педіатра потрібно, якщо дитина скаржиться на біль або дискомфорт, але не може точно вказати їх місцеперебування або характер. Негайно відправитися до клініки необхідно, коли малюк проковтнув сторонній предмет, хімічну речовину, ліки. Відвідати лікаря потрібно також перед вступом дитини у дитячий садок, школу, ВНЗ. Часто для можливості відвідувати різні секції, басейн потребує довідки від педіатра.

Треба розуміти, що через певні фізіологічні особливості дитячого організму деякі захворювання у дітей можуть швидко розвиватися. Звернутися за допомогою потрібно, не чекаючи на ускладнення.

Які захворювання лікує педіатр

Педіатрія у Києві сьогодні добре розвинена. Це дозволяє пацієнтам отримувати ефективне лікування різних захворювань, серед яких:

• застуда, грип, ГРВІ;
  • алергія — діти часто стикаються з алергічними реакціями на пилок, харчові продукти, тварин та інші алергени;
  • хвороби органів дихальної системи — бронхіт, трахеїт, пневмонія, астма та ін.;
  • захворювання ЛОР-органів — риніт, синусит, ангіна, отит та ін.;
  • паразитарні патології;
  • інфекційні хвороби — краснуха, кір, вітрянка, менінгіт та ін.;
  • захворювання шкіри, зокрема атопічний та контактний дерматити.

Крім лікування цих хвороб, педіатр займається їхньою профілактикою. Він також стежить за загальним чи індивідуальним графіком вакцинації. При необхідності направить до лікаря вузької спеціалізації. У приватній клініці «Гармонія здоров’я» працюють дитячі лікарі різних спеціальностей, зокрема невролог, офтальмолог, гінеколог, отоларинголог, хірург та ін. Вартість послуг залежить від того, первинну або повторну консультацію проводить спеціаліст.

Як проходить прийом у педіатра

Профілактичний та терміновий прийоми у педіатра відрізнятимуться. У першому випадку лікар виміряє вагу, окружність голови та зріст, якщо це маленька дитина. Такий огляд також передбачає пальпацію внутрішніх органів, перевірку рефлексів, прослуховування дихання та серцебиття за допомогою стетоскопу. На прийомі дитячого лікаря можна ставити всі питання, що хвилюють. Якщо має бути вакцинація, лікар виключає наявність протипоказань до її проведення.

За наявності скарг лікар збирає анамнез, опитуючи батьків чи опікуна, який супроводжує малюка. Старші діти самі можуть розповідати про свій стан. Лікаря цікавлять нетипові ознаки, особливості поведінки дитини, наявність в анамнезі хронічних захворювань та ін. Коли встановлено контакт між педіатром та малюком, проводиться огляд.

Як діагностують дитячі захворювання

При нескладних захворюваннях лікар може встановити діагноз відразу. В інших випадках потрібна додаткова діагностика, яка передбачає застосування таких методик:

1. Лабораторні аналізи. Залежно від випадку може знадобитися здати кров, сечу чи кал.
  2. Інструментальні дослідження. Дозволяють отримати точнішу інформацію про стан здоров’я маленького пацієнта. З цією метою застосовують такі апаратні методики, як УЗД, рентгенографію, КТ, МРТ та ін.

Комплексна діагностика дозволяє встановити точний діагноз. Це дає можливість призначити ефективне лікування та повернути дитині здоров’я.

Лікування захворювань у дитини

Після ретельного обстеження проводиться лікування пацієнта. Оптимальна методика визначається з урахуванням особливостей перебігу захворювання, стадії його розвитку та індивідуальних особливостей організму малюка. Застосовуватись можуть різні способи лікування:

• медикаментозна терапія — призначається у більшості випадків;
  • фізіотерапевтичні процедури;
  • лікувальний масаж та гімнастика;
  • дієта.

Найчастіше лікування проводиться вдома. У складніших випадках потрібно перебування дитини в лікарні в умовах стаціонару. При показаннях, якщо консервативне лікування не допомагає, можуть застосовуватися хірургічні методики. Ми застосовуємо малоінвазивні методики, які скорочують термін госпіталізації та полегшують реабілітаційний період.

Чому нам довіряють: особливості роботи медичного центру «Гармонія здоров’я»

У клініці «Гармонія здоров’я» розуміють, що діти найцінніше в нашому житті. Тому турбота про здоров’я маленьких пацієнтів – наш пріоритет. Ми прагнемо забезпечити високий рівень медичного обслуговування, пропонуючи такі переваги:

1. Гарантована якість послуг. Ми надаємо кожній дитині належну увагу, турботу та ефективне лікування. Використовуємо лише принципи доказової медицини.
  2. Індивідуальний підхід. Ваша дитина матиме свого педіатра, в обов’язки якого належить стежити за станом його здоров’я. Цей лікар не тільки здійснюватиме лікування в період хвороби, але й координуватиме консультації з іншими фахівцями для найкращого результату.
  3. Передові методи лікування та сучасне обладнання. Це дозволяє нашим фахівцям швидко та точно діагностувати захворювання на ранніх стадіях та надавати найкращі рішення для лікування.
  4. Доступність та комфорт обслуговування. Ми пропонуємо гнучкі ціни, з урахуванням системи лояльності, знижок та оптимальних програм. Наша клініка пропонує різні послуги – від консультації до лікування та видачі довідок. При цьому вам не доведеться чекати у чергах. Ми пропонуємо зручний запис до педіатра онлайн.
  5. Всебічний підхід до лікування. У нас можна записати дитину до різних спеціалістів (всього 27 напрямків). Усі послуги можна отримати у межах одного медичного центру.

Правильний вибір дитячого лікаря у Києві дозволить забезпечити вашій дитині здорове та радісне дитинство. Довірте турботу про її самопочуття висококваліфікованим спеціалістам!

Безболісне оперативне і терапевтичне лікування

Наші методи діагностики і лікування дитячих захворювань
Консультація педіатра
Консультація неонатолога
Консультація дитячого уролога
Консультація дитячого гінеколога
Консультація дитячого ортопеда - травматолога
Консультація дитячого хірурга
Консультація дитячого гастроентеролога
Консультація дитячого ЛОРа
Консультація дитячого невролога
психологічне обстеження
Консультація дитячого офтальмолога
патронаж новонароджених
Довідки
в дитячий садок, школу, університет, басейн
Вакцинація
шлунка, 12-ти палої кишки
показати ще >
Вартість послуг
Ми пропонуємо оптимальний перелік досліджень і вказуємо вартість усього лікування
    Консультативно-діагностична допомога
    • Консультація дитячого невролога первинна
    • Консультація педіатра первинна
    • Консультація педіатра повторна
    • Консультація дитячого гінеколога первинна
    • Консультація офтальмолога для дітей
    • Консультація дитячого отоларинголога
    Комплексне обстеження
    • Пакет 1 «Підготовка до школи»
    • Пакет 2 «Підготовка до дитячого садка»
Когда нужно обращаться к детским врачам?
Чому нам довіряють пацієнти:
Гарантія якості
Ваша дитина отримає те лікування, яке дійсно необхідно. Будь то медикаментозна терапія або хірургічне втручання
Особистий педіатр
Персональний лікар, лікуючий Вашого малюка в період захворювань, що організовує консультації з іншими фахівцями
Комплексне лікування
Прийом лікарів за 27 спеціальностями гарантує максимальне обстеження і лікування дитини в найкоротші терміни
Оснащеність
Новітні методи лікування і унікальне обладнання, дозволяє з максимальною точністю діагностувати захворювання на початковому етапі
Ціни
Доступні послуги за вигідною ціною. Гнучка система лояльності, знижок і оптимальних за вартістю комплексних програм
Комфорт
Ми надаємо медичну допомогу найвищого рівня. Консультації, діагностика, лікування, оформлення довідок все це Ви отримаєте у нас!
Комплексні програми
Педіатрія