«Гармонія здоров’я»: турбота, досвід та інновації в отоларингології

Згідно зі статистикою ВООЗ, ЛОР-захворювання входять до переліку найпоширеніших патологій у світі. Хворіють на них дорослі та діти, особливо часто в сезон застуд. В цьому випадку потрібна консультація спеціаліста. Відсутність допомоги може призвести до серйозних ускладнень, наприклад, втрати слуху. Тим, хто шукає отоларинголога (ЛОРа) у Києві, пропонуємо звернутися до клініки «Гармонія здоров’я». Наші фахівці готові допомогти у збереженні здоров’я своїх пацієнтів, забезпечуючи турботу та компетентність на кожному етапі лікування.

Коли потрібно звертатися до отоларинголога

Отоларингологія

ЛОР — це фахівець, який займається діагностикою, лікуванням та профілактикою захворювань. ЛОР-органів (горла, носа та вух), а також тканин та органів, що знаходяться поблизу та фізіологічно пов’язані з ними. До останніх відносяться придаткові пазухи носа, трахеї, мигдалики та лімфовузли. Серед свідчень, які вимагають записатися на прийом до отоларинголога, варто виділити:

• нежить, що не проходить протягом 1-2 тижнів, або почуття закладеності носа;
  • кровотечі, що часто повторюються з нього;
  • зниження нюху;
  • зміни голосу та дискомфорт у горлі — захриплість, першіння, покашлювання, болючість;
  • біль у вусі, гнійні виділення з нього, почуття закладеності, зниження слуху;
  • ротове дихання;
  • хропіння, апное (зупинка дихання уві сні);
  • потрапляння сторонніх тіл до ЛОР-органів;
  • постійний головний біль;
  • утруднення дихання;
  • біль у ділянці верхньої щелепи, носових пазух.

Ці симптоми можуть бути ознаками різних захворювань. Тільки фахівець зможе точно визначити причину їхньої появи.

Періодично записуватися на прийом лікаря-отоларинголога потрібно за наявності в анамнезі хронічних ЛОР-захворювань, наприклад, гаймориту, синуситу. Відвідати лікаря треба також при застудних хворобах, що часто повторюються, — більше ніж 3-4 рази на рік. Крім того, щороку потрібно відвідувати ЛОРа з метою профілактичних оглядів. Це дозволить виявити патології на ранніх етапах їх розвитку та запобігти ускладненням.

Які захворювання лікує отоларинголог

Отоларингологія

Поширеність ЛОР-захворювань пояснюється тим, що існує безліч вірусів та бактерій і саме вухо, горло та ніс першими беруть він їх удар. Але отоларингологія у Києві знаходиться на високому рівні розвитку, що дозволяє впоратися з різними хворобами. Фахівці приватної клініки «Гармонія здоров’я» пропонують ефективну допомогу при таких хворобах:

• ангіна та тонзиліт, що вражають мигдалики та горлянку;
  • фарингіт та ларингіт, запальні процеси в горлі та голосових зв’язках;
  • аденоїдит, що характеризується запаленням піднебінних мигдаликів;
  • отити різних форм, включаючи зовнішній, середній та внутрішній;
  • пошкодження цілісності барабанної перетинки та приглухуватість;
  • фурункули та абсцеси у вусі чи носі;
  • риніт, гайморит та синусит;
  • викривлення носової перегородки, що викликає труднощі у диханні;
  • хвороби голосових зв’язок — дисфункція, поліпи, гранульоми та вади розвитку;
  • травми ЛОР-органів, включаючи механічні ушкодження, опіки та випадки потрапляння сторонніх предметів.

Отоларинголог безболісно та безпечно позбавить пацієнта від сірчаних пробок у вусі. Наш спеціаліст допоможе при необхідності підібрати та налаштувати слуховий апарат.

Діагностика ЛОР-захворювань

Прийом ЛОР у поліклініці передбачає збір анамнезу та огляд вуха, горла, носа за допомогою спеціальних інструментів. У багатьох випадках такі дії дозволяють поставити діагноз. При складніших клінічних картинах потрібно додаткове обстеження. Для цього можуть застосовуватися такі методики:

• лабораторні аналізи крові, бакпосів виділень з носа та порожнини рота;
  • УЗД ЛОР-органів;
  • рентгенографія та КТ (комп’ютерна томографія);
  • бронхоскопія — ендоскопічне дослідження, що передбачає огляд слизових трахеї та бронхів;
  • аудіометрія — оцінка гостроти та чутливості слуху за допомогою спеціального апарату.

Такі методи діагностики дозволяють коректно поставити діагноз. Завдяки цьому лікар може призначити ефективне лікування

Як лікують отоларингологічні хвороби

Отоларингологія

Лікування захворювань вуха, горла, носа в приватній клініці «Гармонія здоров’я» передбачає використання різних методів лікування:

1. Медикаментозна терапія. Багато інфекційних та запальних хвороб ЛОР-органів піддаються лікуванню лікарськими препаратами. Пацієнт приймає їх вдома та приходить на прийоми для контролю прогресу терапії.
  2. Фізіотерапевтичні процедури. В отоларингології застосовують різні методики, зокрема лазерну, ультразвукову, ультрафіолетову та фототерапії, електрофорез, пайлер-світло, кріоаплікацію мигдаликів. Такі процедури поєднують із медикаментозним лікуванням.
  3. Оперативне втручання. Операції проводяться з метою лікування та корекції естетичних дефектів, наприклад, виправляють кривину перегородки носа. В основному використовуються ендоскопічні малоінвазивні методики. Завдяки цьому пацієнт мінімум часу знаходиться в лікарні, а період реабілітації проходить легко та безболісно. Хірургічним шляхом видаляють поліпи та новоутворення.

У послуги отоларингології також входить промивання лакун піднебінних мигдаликів, пазух носа. План лікування визначається в кожному разі індивідуально.

Переваги клініки «Гармонія здоров’я»

Медичний центр «Гармонія здоров’я» в особі найкращих ЛОР-лікарів у Києві пропонує професійну допомогу пацієнтам із патологіями вуха, горла, носа. Наші переваги:

1. Штат висококваліфікованих фахівців з великим досвідом роботи та професійними знаннями в галузі лікування захворювань ЛОР-органів. Вони постійно вдосконалюють свої навички, стежать за новими методами діагностики та лікування.
  2. Найкраще оснащення. «Гармонія здоров’я» має у своєму розпорядженні передове медичне обладнання, що дозволяє застосовувати ефективні та інноваційні методи діагностики та лікування, включаючи оперативні втручання.
  3. Висока якість послуг. Клініка дотримується принципів доказової медицини, а також дотримується світових стандартів.
  4. Комфорт та турбота про пацієнтів. У медичному центрі створено сприятливу атмосферу. Кожен пацієнт отримує увагу медичного персоналу. Якщо потрібно залишитись у стаціонарі, можна розраховувати на комфортні умови перебування.

Ми допоможемо зберегти та відновити ваше здоров’я. Подбайте про себе вже сьогодні, щоб насолоджуватися життям повною мірою завтра.

Безболісне оперативне і терапевтичне лікування

Наші методи діагностики і лікування захворювань
Консультація отоларинголога
Тонзиліт
Викривлення перегородки носа
Видалення чужорідного тіла глотки, гортані
Видалення чужорідного тіла носа, вуха
Сторонні тіла, пломбувальний матеріал гайморових пазух
Ларингіт
Фарингіт
Фурункул носа
Фурункули слухових проходів
Передня тампонада носа
при кровотечении
Катетеризація слухових труб
Папіломи мигдалин
Кісти мигдалин
Тонзилектомія
Вазотомія нижніх носових раковин
односторонняя
Вазотомія нижніх носових раковин
лазерная эндоскопическая двухсторонняя
Накладення швів при травмах шкіри обличчя або вушних раковин
Пластика нижніх носових раковин
с латеролизацией
Лазерна увулопластіка
лечение храпа
Лазерна хірургія глотки
Синехії порожнини носа
Тімпанопункція
Міцетома
Редресація кісток носа
Гострий отит
Секреторний отит
Гострий гнійний середній отит
Хронічні перфоративні отити
Дифузний отит
Паратонзиллит
Гострий фарінгомікоз
Заглотковий абсцес
Сикоз порожнини носа
Абсцес гортані
показати ще >
Коли необхідна консультація отоларинголога?
Чому нам довіряють пацієнти:
Якість
Медицина європейської якості. Ми надаємо фото і відео фіксацію всіх інструментальних досліджень і проведених маніпуляцій (операцій).
Лікарі
Команда лікарів - професіоналів з багаторічним практичним досвідом діагностики і лікування відновлять і збережуть Ваше здоров'я
Комплексне лікування
Весь комплекс медичних послуг за 1 візіт.Аналізи, консультації вузьких фахівців, оперативне і консервативне лікування за 1 день
Оснащеність
Акумулюючи передові методи і сучасне обладнання, ми пропонуємо ефективні методи діагностики / лікування ЛОР-захворювань.
Ціни
Доступні послуги за вигідною ціною. Гнучка система лояльності, знижок і оптимальних за вартістю комплексних програм
Комфорт
Ми піклуємося про Вас, все маніпуляції виконуються безболісно, в комфортних умовах сучасного стаціонару.
Комплексні програми
в Гармонії Здоров'я це:
Консультацій отоларинголога
Вилікувана застуда
Малоінвазивних операцій
Ендоскопічних досліджень вуха
Вартість послуг
Ми пропонуємо оптимальний перелік досліджень і вказуємо вартість усього лікування
    Консультативно-діагностична допомога
    • Консультація отоларинголога
    • Консультація повторна отоларинголога
    Амбулаторне лікування