Медичний центр «Гармонія здоров’я» – турбота про вашу шкіру.

Кожен орган у людському організмі виконує покладені на нього завдання. Серце забезпечує циркуляцію крові, нирки виводять зайву рідину та токсини, а мозок регулює роботу всієї системи. Найбільшим органом вважається шкіра, яка захищає інші органи від негативного впливу, а її вивченням займається наука дерматологія.

Дерматолог — лікар, що спеціалізується на діагностиці, лікуванні та профілактиці шкірних захворювань. Він досліджує різні види проблем, серед яких висипання, пухлини, вугри, екзема. Фахівець проводить обстеження пацієнтів для виявлення причин та факторів, що викликають шкірні захворювання. Він також надає консультації щодо догляду за шкірою та рекомендації щодо використання деяких засобів. Є фахівці, які працюють у вужчих напрямках – дитяча дерматологія чи косметологія.

Дерматологія і косметологія

Якщо у вас виникли проблеми зі шкірою та потрібна консультація, «Гармонія здоров’я» — дерматологічна клініка у Києві, у якій можна отримати якісну допомогу. У нас працюють висококваліфіковані фахівці з багаторічною практикою діагностики та лікування.

З якими проблемами можна звертатися до клініки

Медичний центр надає понад тридцять послуг та процедур. Найпопулярніші: лікування демодекозу, вугрової хвороби та куперозу. У приватну лікарню також звертаються люди, котрі хочуть повернути молодість.

У своїй роботі ми використовуємо:

• апаратну косметологію — недорога, але ефективна процедура, за допомогою якої можна видалити небажане волосся, пігментні плями та дрібні зморшки;
  • плазмоліфтинг — сучасна методика омолодження, в основі якої лежить використання плазми власної крові людини;
  • лімфодренаж — профілактична процедура, що дозволяє зменшити набряки на обличчі, покращити колір та еластичність шкіри;
  • лазерну терапію акне — після обробки пошкоджених ділянок лазером тіло набуває гладкості та здорового вигляду;
  • неодимовий лазерний ліфтинг — методика, що дозволяє лікувати акне, видаляти татуювання та омолоджувати шкіру;
  • фотоомолодження — розгладжування зморшок відбувається за допомогою світлових спалахів;
  • чищення шкіри обличчя – процедура, яка виконується вручну за допомогою різних інструментів чи апаратури.

Центр дерматології (Київ) також проводить кілька видів епіляцій, робить пілінг шкіри та контурну пластику. Будь-яка з цих процедур проводиться за попереднім записом та після консультації.

Дерматологія і косметологія

Перше відвідування дерматолога: як воно відбувається

Перша консультація дерматолога починається зі звичайного спілкування з пацієнтом. Лікар уважно вислуховує скарги, знайомиться з історією хвороби, ставить уточнювальні питання та починає огляд тіла (обличчя). Він уважно перевіряє шкіру, приділяючи особливу увагу різним новоутворенням, серед яких родимки, бородавки, папіломи, жировики. Якщо одні нарости можуть бути абсолютно нешкідливими, інші представляють серйозну небезпеку.

Тривалість первинної консультації залежить від скарг від 10 до 30 хвилин. Після огляду фахівець може одразу виписати лікування або призначити додаткову діагностику.

Коли потрібно записуватись на прийом до лікаря дерматолога

Відвідати нашу клініку потрібно, якщо спостерігаються будь-які зміни на шкірі, що викликають занепокоєння і не зникають самостійно:

• висипання;
  • плями;
  • свербіж;
  • почервоніння;
  • лущення;
  • пухлини.

Записатися на прийом до дерматолога необхідно, якщо у вас є сильні алергічні реакції, вугри, екзема, псоріаз чи інші хронічні захворювання шкіри.

Дерматологія і косметологія

Телефонуйте в медичний центр, якщо родимки або інші утворення змінили колір і збільшилися в діаметрі. З появою сильного печіння або болю на шкірі також необхідно звернутися до фахівця, щоб виявити причину такого дискомфорту та усунути його. Опіки та механічні пошкодження – ще дві причини, коли потрібен дерматологічний огляд у нашій поліклініці.

Регулярні огляди дерматолога також рекомендуються для профілактики та своєчасного виявлення проблем.

Діагностика шкірних захворювань: що потрібно знати

У багатьох випадках діагноз лікар дерматолог ставить після ретельного огляду пацієнта. Щоб краще розглянути ділянки, що цікавлять спеціаліста, може використовуватися дерматоскоп або ручна лінза. Якщо при звичайному огляді не вдається встановити діагноз, призначаються додаткові обстеження за допомогою сучасного обладнання:

1. Біопсія. В рамках процедури проводиться забір шматочка шкіри для подальшого дослідження. Метод дослідження допомагає виявити меланому, рак шкіри, різні види інфекційних захворювань, а також екзему та псоріаз.
  2. Зішкріб. Він виконується при підозрі на коросту чи грибкову інфекцію. Процедура нескладна – за допомогою спеціального інструменту зішкрібається матеріал зі шкіри та вивчається під мікроскопом.
  3. Бакпосів. Процедура дозволяє встановити якісні та кількісні характеристики мікроорганізмів, які спровокували захворювання, та правильно підібрати препарат для лікування.
  4. Лампа Вуда. Використовується за підозри на деякі шкірні інфекції. Ділянки, уражені грибками, підсвічуються зеленувато-жовтим кольором; червоним вовчаком — сніжно-блакитним відтінком, а осередки, уражені плоским лишаєм, дають білувато-жовте свічення.
  5. Діаскопія. До ураженої ділянки лікар прикладає спеціальне скло і натискає на нього, внаслідок чого змінюється колір шкіри. Різні відтінки свідчить про окремі види захворювання.

Дерматологія і косметологія

Крім того, в Україні використовують і шкірні проби. Аплікаційні тести проводять для діагностики харчової, латексної, лікарської алергії, а також для визначення контактного дерматиту. Внутрішньошкірне тестування допомагає визначити збудників алергії та визначити чутливість організму до різних речовин.

Методи лікування шкірних захворювань

Лікування шкірних захворювань у Києві залежить від поставленого діагнозу. Дерматолог може прописати препарати місцевої дії, серед яких мазі, лосьйони та креми. Також деякі фахівці радять порошки, гелі, примочки, пінки та розчини.

Мазі найбільше підходять, якщо шкірі потрібне змащення або зволоження. Вони показують добрий результат, якщо їх використовувати на зволожену шкіру або після купання. Креми не подразнюють шкіру, вони легко наносяться і добре вбираються.

Лосьйони здатні підсушувати уражені місця та знімати жар. Їх використовують при виявленні контактного дерматиту або дерматофітії стоп. Ванни та примочки приписують, якщо уражені великі ділянки тіла, а пінки краще використовувати на ділянках, покритих волоссям.

Розчин містить у собі лікарську речовину. Його часто призначають при псоріазі чи себорейному дерматиті. Гелі незамінні при захворюваннях, коли потрібне повільне всмоктування препарату, наприклад, якщо був поставлений діагноз вугровий висип. Порошки використовуються в місцях тертя шкіри: у пахвинній ділянці, під пахвами, між пальцями. Їх можна змішувати із протигрибковими препаратами.

Дерматологія і косметологія
В окремих випадках може знадобитися хірургічне втручання.

Скільки коштує лікування в клініці

Ситуації у людей різні, тому тут немає однієї ціни. Вартість залежить від проблеми, з якою пацієнт звертається до дерматолога. На ціну впливає вид діагностики, якщо вона буде потрібна, а також метод лікування.

Чому пацієнти обирають медичний центр «Гармонія здоров’я»

За час нашого існування за допомогою до нас звернулося кілька тисяч людей, і багато хто з них став нашими постійними пацієнтами.

Наша клініка має багато переваг:

• у нас працюють кваліфіковані спеціалісти, які безпомилково визначають захворювання шкіри та призначають правильне лікування;
  • для кожного, хто звернувся до нашого центру, ми розробляємо комплексну програму лікування, використовуючи методики та препарати, перевірені часом;
  • вартість консультації, діагностики та лікування озвучується заздалегідь – пацієнти знають, на що розраховувати.

Зі шкірними захворюваннями не можна затягувати, адже незначне почервоніння на руці, нозі чи обличчі, може створити серйозні проблеми. Зателефонуйте нам сьогодні, і лікар дерматолог (Київ) запише вас на консультацію та скоригує ваші подальші дії. Для запису використовуйте один із зазначених телефонних номерів. Ви також можете замовити зворотний дзвінок.

Медичний центр «Гармонія здоров’я» — допомога у будь-який час, доступна ціна і висока якість наданих послуг.

Ваша ідеальна шкіра

Всі види дерматокосметологічні послуг і процедур
Консультація дерматолога
Дерматоскопія с консультацєю лікаря
Консультація косметолога
Консультація трихолога
Трихоскопія
Лікування демодекозу
Лікування купероза
Лікування вугрової хвороби
Лазерна терапія акне
Лікування вікових змін шкіри
Неодимовий лазерний ліфтинг
Лазерне неабляціонное омолодження
Фотоомолодження
Плазмоліфтінг
Кріокосметологія
Фотовидалення пігментації
Лікування порушень пігментації шкіри
Чистка шкіри обличчя і тіла
(ультразвукова, ручна)
Лазерна терапія оніхомікоза
(грибок нігтів)
показати ще >
Коли необхідна консультація дерматолога \ косметолога?
Косметологія
в Гармонії Здоров'я це:
Консультацій косметолога
Чисток лиця
Лазерних епиляцій
Ін'єкцій краси
Чому нам довіряють пацієнти
Лікарі
Наші лікарі - вузькоспеціалізовані фахівці в області дерматокосметології з великим досвідом роботи.
Передові технології
Ми використовуємо передові технології, які дозволяють проводити косметологічні процедури без травмування шкіри і довгого періоду відновлення.
Гарантія результату
Професійно виконуючи корекцію стану шкіри обличчя і тіла, ми не тільки задовольняємо Ваші естетичні уподобання, а й зберігаємо, і примножуємо здоров'я шкіри.
Контакти
Години роботи:
ПН - СБ
НД
Адреси:
Залишились питання?

Київ, вул. В. Чорновола, 12

Київ, вул. Ревуцького, 40В

Київ, вул. О. Пчілки, 4

Київ, вул. О. Пчілки, 2

Вартість послуг
Ми пропонуємо оптимальний перелік досліджень і вказуємо вартість усього лікування
    Консультативно-діагностична допомога
    • Консультація дерматовенеролога
    • Консультація косметолога
    • Консультація трихолога
    • Консультація трихолога та трихоскопія
    • Консультація повторна дерматовенеролога
    • Консультація повторна трихолога
    Дерматологія та косметологія
    • Чистка обличчя УЗ (тільки ультразвук) 30 хв.
    • Чистка обличчя УЗ + ручна, І ст.складн. (ультразвук+ручн.+догляд) 1 год.
    • Дерматоскопія з консультацією