Сімейна медицина – послуга клініки «Гармонія здоров’я»

Сімейна медицина в Україні почала розвиватися нещодавно, але показує хороші результати. Коли всі члени сім’ї отримують своєчасну та якісну медичну підтримку, вони можуть бути впевнені у своєму здоров’ї та почуватися захищеними. Якщо вам потрібна допомога сімейного лікаря у Києві, клініка «Гармонія здоров’я» пропонує широкий спектр послуг у цьому напрямі. Наша команда висококваліфікованих лікарів-терапевтів, педіатрів та інших фахівців забезпечує комплексний підхід до лікування та профілактики захворювань.

Сімейна медицина

Що включає сімейна медицина: види послуг

Медичний центр пропонує послуги з діагностики та лікування різних захворювань, проведення профілактичних оглядів, а також консультації з питань здорового способу життя. Ми також надаємо послуги з вакцинації – для збереження здоров’я всієї сім’ї це важливо.

За потреби ви можете отримати напрямок та відвідати вузьких фахівців:

• ревматолога;
  • психотерапевта;
  • пульмонолога;
  • кардіолога;
  • інфекціоніста;
  • ЛОРа;
  • мануального терапевта та інших.

Клініка сімейної медицини — можливість викликати спеціаліста додому до дорослого або дитини. Оскільки медичний центр уклав договір із НСЗУ, то пацієнти можуть підписати декларацію самостійно обравши лікаря, не прив’язуючись до конкретного місця.

Чому потрібно звертатися до сімейного лікаря

Сімейний лікар у Києві або в іншому населеному пункті України здатний вирішити понад 80% проблем, із якими до нього звертається пацієнт. Він направить на діагностику, організує лікувально-профілактичний процес, підбере необхідні процедури, допоможе запобігти виникненню (ускладненню) різних захворювань. Приватний лікар поліклініки розробить план вакцинації, якщо ви відстали від графіка і підбере необхідні вакцини. Профілактика раніше виявлених хвороб — ще одна причина, чому потрібно звертатися до сімейного лікаря.

Сімейна медицина

У яких випадках потрібно звертатися до клініки

У центрі сімейної медицини ведуть прийом спеціалісти вищої категорії. У них є необхідні навички, досвід та знання у різних галузях. Щоб пройти обстеження та отримати рекомендації, звертайтеся до клініки за наявності таких симптомів:

• підвищена (знижена) температура;
  • кашель нежить;
  • головний біль, який не минає кілька днів;
  • набряклість нижніх кінцівок;
  • нестабільний артеріальний тиск;
  • закладеність у вухах та втрата слуху;
  • проблеми із травленням;
  • біль у ділянці грудей, спині та суглобах;
  • задишка чи задуха;
  • постійна втома, депресія;
  • проблеми з зором;
  • різні висипання на тілі;
  • наявність крові у сечі чи калі.

Що стосується діагностики, лікар може відправити вас на еластографію, щоб оцінити еластичність м’яких тканин та вивчити зміни в органах. Він також призначає фізіотерапію, ехокардіографію чи нейросонографію (НСГ).

Сімейна медицина має на увазі комплексне лікування. Усього за один візит можна пройти огляд у терапевта та вузьких фахівців; здати аналізи та отримати рецепт на медичні препарати. Обстеження виконуються в комфортних умовах: пацієнт не відчуває дискомфорту та не відчуває болю.

Як часто потрібно відвідувати лікаря

Якщо до терапевта звертаються за наявності певних симптомів, то відвідування сімейного лікаря включає регулярні профілактичні огляди. Пацієнтам віком 40–45 років рекомендується приходити до лікаря раз в рік. Також щорічно потрібно записуватися на прийом людям із цукровим діабетом, туберкульозом, онкологією та тим, у яких є ризик розвитку серцево-судинних захворювань. Своєчасний огляд дозволяє вчасно виявити загострення, що значно полегшує лікування захворювання та підвищує його ефективність.

Переваги сімейної медицини

Найважливіший аспект — психологічний, особливо для сімей, де є неповнолітні діти. Спостереження в одного і того ж фахівця протягом тривалого часу створює атмосферу доброзичливості та довіри.

До інших переваг належать:

1. Комплексний підхід до лікування та профілактики захворювань. В одного лікаря можна отримати направлення на аналізи, діагностичні процедури та консультації з вузькими фахівцями.
  2. Зручність та економія часу. У державних клініках можуть бути великі черги, до приватного лікаря можна записати на прийом усю сім’ю одночасно.
  3. Висока якість лікування. Сімейний лікар знає своїх пацієнтів та їх медичну історію, що робить лікування ефективнішим. Фахівець може швидко визначити зміни у стані здоров’я та вжити необхідних заходів.
  4. Профілактика хвороб. Лікар проводить регулярні огляди та надає консультації, це дозволяє вчасно виявити захворювання та оперативно вжити заходів щодо їх усунення.
  5. Поліпшення якості життя. Здоров’я — це ключовий фактор для щасливого та успішного життя, і сімейна медицина допомагає підтримувати його на високому рівні.

Сімейна медицина

Якщо ви хочете записатися на прийом до сімейного лікаря, зателефонуйте за одним із вказаних телефонних номерів або скористайтеся функцією «Зворотний дзвінок». Вартість залежить від цього, яка допомога потрібна. На ціну впливає наявність декларації у пацієнта.

Чому потрібно обирати клініку «Гармонія здоров’я» для запису до сімейного лікаря

До центру сімейної медицини звертаються за допомогою не лише мешканці Києва, а й гості. Багато хто з них укладає з лікарями декларації, навіть якщо не проживає у столиці.

Сильні сторони медичного центру:

1. Лікування згідно з протоколами МОЗ України. Наші фахівці використовують найновіше обладнання для обстеження пацієнтів та дотримуються доказової медицини. Ви можете бути впевненими у правильності поставленого діагнозу та призначеного лікування.
  2. Онлайн-консультації. Навіть на відстані сімейний лікар збере анамнез, обговорить симптоми, призначить додаткову діагностику та поставить діагноз. По суті, це звичайне лікування, тільки без відвідування поліклініки.
  3. Фахівці, за плечима яких великий досвід та практика. Вони тривалий час надають медичні послуги та регулярно підвищують кваліфікацію. Лікарі уважно вислуховують пацієнтів, призначають лише необхідні аналізи та прописують ефективне лікування.
  4. Комфортабельні палати стаціонару. У наших відділеннях пацієнти почуваються комфортно.
  5. Відповідальність. Кожен лікар несе особисту та професійну відповідальність за результат вашого лікування.

До кожного пацієнта ми знаходимо підхід: і до дитини, і до дорослого.

Якщо ви погано почуваєтеся і вам потрібна консультація, запишіться на прийом вже сьогодні.

Безболісне оперативне і терапевтичне лікування

Наші методи діагностики і лікування захворювань
Консультація сімейного лікаря
Хронічний панкреатит
Синдром роздратованого кишечника
Хронічний коліт
Дісфункціанальние порушення роботи біліарного тракту
Гастроезофагорефлюксная хвороба
Цукровий діабет
Хронічний тиреоїдит
показати ще >
Трохи про сімейну медицину в «Гармонії здоров'я»
Наші кращі фахівці
Високо кваліфіковані лікарі з багаторічним практичним досвідом діагностики і лікування.
Чому нам довіряють пацієнти:
Якість
Ми працюємо за стандартами світової доказової медицини. Несемо особисту і професійну відповідальність за результат Вашого лікування
Лікарі
У нас ви отримаєте діагностику і лікування не тільки у сімейного лікаря, а й у більш ніж 103 інших лікарів різних спеціальностей
Комплексне лікування
Весь комплекс медичних послуг за 1 візит. Аналізи, консультації вузьких фахівців, оперативне і консервативне лікування за 1 день
Оснащеність
Устаткування нового покоління дозволяє нам застосовувати інноваційні методи лікування. До Ваших послуг комфортабельний стаціонар
Увага
Ми лікуємо не хворобу, а хворого! Сімейний лікар знає Вас багато років, і може швидше і точніше поставити діагноз, підбираючи індивідуальне лікування
Комфорт